Upeiden naisten harrastelijapesisjoukkue, joka treenailee Espoossa. Ei tarvitse osata ja edellisestä pesistelystä saa olla aikaa vierähtänyt vuosi jos toinenkin. Tervetuloa joukkoomme reippaan ulkoilun ja hauskanpidon merkeissä! ps. Et tarvitse omia varusteita, sillä meiltä saat lainaksi. Kokeilukerta ilmainen!

Olemme myös FB:ssa, etsi ryhmä Espoon Helmet ja pyydä jäsenyyttä. WA-ryhmä on perustettu nopeaa viestintää varten esim. sääoloista.

Laji Pesäpallo
Kotipaikka Espoo
Jäseniä 91 (Pelaajalista)
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.

Kommentti tapahtumaan

Liisa, profiilikuva
Liisa

Kommentti tapahtumaan

Riina, profiilikuva
Riina
Jutta, profiilikuva
Jutta
Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: Heidi Jämsä puh. 050-5920353

Naiset ikään ja tasoon katsomatta tervetuloa iloiseen pesistelyseuraan.   Treeneihin ilmoittauduttava, että tiedämme osallistujamäärän. Kannattaa myös seurata viestintää täällä ja/tai Espoon Helmien FB-ryhmässä kentän kunnon kannalta.

Et tarvitse varusteita, meiltä saat lainaksi!  Kokeilla saa ilmaiseksi, sen jälkeen perimme kausimaksun sisältäen välineet, kenttämaksut sekä mahdolliset pelit.